Wat is de toegevoegde waarde van Cultuur+Ondernemen? Daarover interviewde ik vier klanten die met veel enthousiasme gebruikmaakten van de diensten van de organisatie: Hans Looijen, directeur van Museum van de Geest | Dolhuys in Haarlem, Bart Gerretsen, voorzitter van de Raad van Toezicht van het Luxor Theater in Rotterdam, musicus en creatief producent Marjolein Kooijman en kunstenaar en sociaal ondernemer Amber Grothe. Hun verhalen laten de veelzijdigheid van het aanbod van Cultuur+Ondernemen zien. De testimonials zullen worden ingezet bij verschillende politieke communicatiemomenten, maar ook bij het inwerkprogramma voor nieuwe Kamerleden.
Gerelateerde posts:
Frans Hals Museum · Meisje in het blauw
Portret van een meisje in het blauw van Johannes Verspronck is een grote publiekslieveling. Maar wie is zij precies? In het Frans Hals Museum nemen we bezoekers van 12 maart tot en met 11 oktober 2026 mee in de zoektocht naar de identiteit van het meisje. Ik draag bij aan de marketing en communicatie rondom deze presentatie.
Frans Hals Museum · Renovatie
Het Frans Hals Museum is op dit moment gehuisvest in twee historische gebouwen in de binnenstad van Haarlem. Beide gebouwen zijn niet langer toegerust om te dienen als museum. Daarom is een verkenning gestart naar een nieuwe situatie. Ik ben vanuit het Frans Hals Museum betrokken bij de communicatie over dit proces.
Frans Hals Museum · De Jonge Lichting
De komende jaren slaan het Frans Hals Museum, het Amsterdam Museum en Stedelijk Museum Alkmaar de handen ineen met het project De Jonge Lichting: een platform voor jongeren van 16 tot 26 jaar in Noord-Holland die hun stem willen laten horen binnen de museale wereld. Ik draag bij aan de communicatie rondom dit project.