Wat is de toegevoegde waarde van Cultuur+Ondernemen? Daarover interviewde ik vier klanten die met veel enthousiasme gebruikmaakten van de diensten van de organisatie: Hans Looijen, directeur van Museum van de Geest | Dolhuys in Haarlem, Bart Gerretsen, voorzitter van de Raad van Toezicht van het Luxor Theater in Rotterdam, musicus en creatief producent Marjolein Kooijman en kunstenaar en sociaal ondernemer Amber Grothe. Hun verhalen laten de veelzijdigheid van het aanbod van Cultuur+Ondernemen zien. De testimonials zullen worden ingezet bij verschillende politieke communicatiemomenten, maar ook bij het inwerkprogramma voor nieuwe Kamerleden.
Gerelateerde posts:
Frans Hals Museum · Maarten van Heemskerck
Van 28 september 2024 tot en met 19 januari 2025 te zien in het Frans Hals Museum, Stedelijk Museum Alkmaar en Teylers Museum: de eerste overzichtstentoonstelling ooit van Maarten van Heemskerck. Ik verzorg vanuit het Frans Hals Museum de marketing en communicatie van deze tentoonstelling.
Crossing Border Festival · Copywriting
Al sinds 1993 vindt jaarlijks in Den Haag Crossing Border plaats: een meerdaags festival voor muziek en literatuur. In het verleden traden onder meer Isabel Allende, Dave Eggers, Michel Houellebecq, Karl Ove Knausgård, Hilary Mantel en Ian McEwan hier op. Dit jaar verzorg ik de copywriting van de verschillende programmaonderdelen van het festival.
Frans Hals Museum · Marketing en communicatie
De komende maanden ga ik aan de slag voor het Frans Hals Museum in Haarlem. Hier zal ik me onder meer bezighouden met de communicatie rondom de solotentoonstelling van Maarten van Heemskerck, de communicatie richting kinderen en jongeren en het gebruik van de juiste tools voor het analyseren van de tevredenheid van een museumbezoek.