Wat is de toegevoegde waarde van Cultuur+Ondernemen? Daarover interviewde ik vier klanten die met veel enthousiasme gebruikmaakten van de diensten van de organisatie: Hans Looijen, directeur van Museum van de Geest | Dolhuys in Haarlem, Bart Gerretsen, voorzitter van de Raad van Toezicht van het Luxor Theater in Rotterdam, musicus en creatief producent Marjolein Kooijman en kunstenaar en sociaal ondernemer Amber Grothe. Hun verhalen laten de veelzijdigheid van het aanbod van Cultuur+Ondernemen zien. De testimonials zullen worden ingezet bij verschillende politieke communicatiemomenten, maar ook bij het inwerkprogramma voor nieuwe Kamerleden.

Gerelateerde posts:

Museum De Lakenhal · Meesterlijk Mysterie · Over Rembrandts raadselachtige tijdgenoot
Emotie, verstilling en melancholie. Fenomenaal geschilderd. Maar door wie? Dat weet niemand. In de tentoonstelling Meesterlijk Mysterie – Over Rembrandts raadselachtige tijdgenoot leer je Meester I.S. kennen. Museum De Lakenhal brengt zijn schilderijen uit internationale en particuliere collecties voor het eerst bij elkaar. Ik draag bij aan de communicatie rondom deze presentatie.

Frans Hals Museum · Coba Ritsema
Van 19 september 2025 tot en met 4 januari 2026 brengt het Frans Hals Museum in de locatie aan het Groot Heiligland de Haarlemse kunstenaar Coba Ritsema (1876-1961) voor het voetlicht. In een tijd waarin gemiddeld maar één op de vijf kunstenaars vrouw was, had Ritsema met haar schilderijen en pasteltekeningen groot succes in binnen- en buitenland. Ik draag bij aan de marketing en communicatie rondom deze tentoonstelling.

Familiekamer Kunstprijs · Communicatie
Al meer dan tien jaar organiseert de Familiekamer Advocaten & Mediators de Familiekamer Kunstprijs, bedoeld voor aanstormend talent in de kunstwereld. Dit jaar sta ik de organisatie bij op het gebied van marketing en communicatie, onder andere op het gebied van strategie, PR, copywriting en social media.