Een nieuwe lente, een nieuw geluid! De afgelopen weken werkte ik hard aan een nieuwe tone of voice voor de website van de Vereniging Rembrandt. Een toon die aansluit bij de nieuwe merkvideo, die duidelijk maakt dat kunst kijken én steunen voor iedereen is. Wie nu een kijkje neemt op de website, voelt dat in iedere letter. Hierdoor krijgt dit prachtige goede doel er de komende tijd hopelijk nog veel meer gepassioneerde leden bij.

Gerelateerde posts:

De Burgemeesters · De Rotterdamse Doosch
Na de Delftse Doosch is nu ook de Rotterdamse Doosch gelanceerd. Dit lokale Rotterdamse kerstpakket is bedacht om lokale ondernemers en producenten een plek te geven in het kerstpakkettenassortiment. Met dit lokale Rotterdamse kerstgeschenk trakteer je jouw collega’s of relaties op ambachtelijke en lokale producten uit de stad. Ik verzorg de teksten voor de Rotterdamse Doosch, waaronder webteksten, blogs, omschrijvingen van de ondernemers en hun producten en persberichten.

Museum De Lakenhal · Strijden ga ik · Anton de Kom en de Surinaamse Studenten Unie
Anton de Koms geruchtmakende boek Wij slaven van Suriname uit 1934 raakte in de loop der tijd in vergetelheid. In de jaren zestig ontdekte de Surinaamse Studenten Unie in de Leidse universiteitsbibliotheek De Koms manifest voor vrijheid en gerechtigheid voor alle Surinamers. De Surinaamse Studenten Unie zou dit werk omarmen en breed toegankelijk maken.

Amsterdam Museum · House of Vineyard
Vanaf 2 december 2023 presenteert het Amsterdam Museum de tentoonstelling House of Vineyard’s Grand March: A Historic House Through A Ballroom Lens. De tentoonstelling is een samenwerking met House of Vineyard. In de kamers van Amsterdam Museum-locatie Huis Willet-Holthuysen toont het eerste ballroomhuis in Nederland met prikkelende mode-interventies en kunstinstallaties de kracht van ballroomcultuur. Ik verzorg de PR van deze tentoonstelling.